香港新浪網 MySinaBlog 精選話題工具
« 上一篇 | 下一篇 »
Ryan | 12th Aug 2009 | 講鏟新片 | (7350 Reads)

由電視劇集改編成電影的情況在外地雖然時有出現,但香港近年例子實在相對較少。多年沒掛正招牌製作電影的邵氏,今年選擇與TVB合作,以劇集《學警狙擊》其中一個角色作前傳故事拍成的《Laughing Gor之變節》,結果在疑似製作拮据及臨急就章的情況下,只是拍出在大銀幕上的電視質量產品來。

《Laughing Gor之變節》劇情其實希望來個《無間道》加《黑白道》合成版,電影一開始便是由謝天華飾演的臥底探員Laughing於一次走私行動被捕,可是負責案件的潘督察(黃日華飾)並未得悉Laughing是警方派來的臥底,而可認証身份的洗督察(元彪飾)則在行動中遇意外陷於昏迷。另一方面,黑幫頭目福爺(曾志偉飾)擔心Laughing被捕會供出黑幫資料,於是要其手下一哥(黃秋生飾)及座頭(吳鎮宇飾)解決Laughing。在過程中,電影以插敘方式描述Laughing的過去,包括進入黑道、投考警隊,與一哥的關係及與座頭妹妹Karen(陳法拉飾)的感情。

從演員表現來看,其實各主要演員的表現算是對版,不過其角色類型卻司空見慣。謝天華在劇集過後,演繹Laughing自然駕輕就熟,只是角色描述內心掙扎不足,這應是劇本問題。曾志偉的福爺就像是《無間道》的韓琛,不過他的戲份全部只在一個空置單位內拍攝,估計其檔期隨時只得一天。黃秋生的一哥形象,當中那些脂粉味算有點設計,但有一場回憶場面其造型竟有點像《黑白道》;至於吳鎮宇,今次摒棄一向的歇斯底里式演繹,效果比想像中為好。相比之下,黃日華的督察角色發揮空間不多。而女主角陳法拉,雖然電影中安排了不少戲份給她,但在設計上仍只能當上花瓶位置。

從演員來看,其實電影在原劇集的框架上該有不少發揮。可惜的是,整體成績卻事與願違。

雖然電影屬邵氏近年重張旗鼓之首作,也是TVB廾多年來再投資電影,本應在製作上可投入較多資源。可是,電影在製作上,未知是否已承受了電視製作那種壓低成本及趕拍的陋習,本想「多、快、好、省」卻給觀眾看到「多快、好省」電視式,得過且過的製作;電影趕拍的程度而影響質量例子不少,當中其中一幕是警方、黑幫與Laughing三方面的飛車場面,不過未知是否經費有限,結果飛車場面只是拍到折子戲一樣,但最令人感到奇怪的是車輛未到時,地上已出現明顯飛車高速下遺留的輪胎痕跡,恐怕是鏡頭曾經重拍而沒有好好處理場景所致。令一離奇的地方,便是阿一與Laughing在海邊傾談一幕,其中一個推軌鏡頭出現兩輛私家車,而其車身卻反射到攝影機及眾工作人員,不知是否為令觀眾更清楚製作而特別提供?

至於劇情方面,雖然希望做到《無間道》的式樣,可是劇本卻功力有限,當中插敘其實做得還可以,但對於衝突的情節仍可更為緊密,現在描述Laughing Gor的經歷就是《無間道II》的款式,但當中舖排卻不足夠,令到謝天華在電影主題「變節」卻看不到有甚麼衝突面,結果一眾演員除了主線的謝天華外,其他的卻帶過他們過往電影的影子來演繹,雖然演員交足所需,但沒有了預期中的劇力。其他本應有戲的角色如丘凱敏飾演的洗督察妻子,本可多一點戲份交待她怎看同僚,但未有進一步談及。

邱禮濤也許在處理這個劇本上出現困難,又或是因為資金所限,故此有些鏡頭處理十分避重就輕。而劇情到了最後,安排應是高潮位置的鎗戰時,未是是否深受九十年代同類電影的情意結影響,出現了大量仿如送死的情況:無論是黑、白兩道,都仿如戰靶場突然出現戰靶,志在中伏一樣。在觀看上周末的午夜場時,若干觀眾看到該些場面甚至發出笑聲來,如斯的高潮場面似乎令人洩氣。

電影仿如電視的製作,不只在粗疏的製作層面,還有廣告品牌的出現。電影部份鏡頭明顯為贊助而設,例如一幕看到大量電話咭明顯看到商標,於警車上又突然來個近鏡看到贊助商使用的手提電腦配上另一贊助的無線上網裝置,幾間食肆的招牌亦十分清晰,看來各贊助商看到電影該感到物有所值。

整體而言,《Laughing Gor之變節》雖是邵氏重出江湖的作品,亦是多年來出現有電視作品藍本搬上銀幕,加上不俗的演員組合,本應拍出不俗的電影來。可是,未知是否製作方面要降低成本還是要趕著上畫的關係,製作甚為粗疏,演員即使做好本份仍無法發揮,結果每每要靠後期製作及效果以彌補前來不足,換出來的成績比起九十年代無線電視電影還及不上。邵氏以電影價值、電視質量作為回歸影壇作品,恐怕將「省招牌」作品變成「拆招牌」之作,實屬可惜。

[1] Re:

當一齣"溝"片咁睇會好D。睇預告都知乜事,不過明知係咁都想入戲院睇下,結果都幾好笑。我同意而家齣戲好有九十年代feel,2009年講黑道行古惑的電影內容覺得好gag,冇新意係原因,劇情認真不過現場穿崩又係一個原因。


[引用] | 作者 過路人 | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[2]

To Ryan,
請問如果100分是滿分,《Laughing Gor之變節》你會給多少分呢? Thanks.


[引用] | 作者 gabriel | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[3] Re: gabriel
gabriel :
To Ryan,請問如果100分是滿分,《Laughing Gor之變節》你會給多少分呢? Thanks.

呢度好似從不比分禍。


[引用] | 作者 AhcheunG | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[4] Re: AhcheunG
AhcheunG :

gabriel :
To Ryan,請問如果100分是滿分,《Laughing Gor之變節》你會給多少分呢? Thanks.

呢度好似從不比分禍。


Ryan的評論很詳細,要是能夠提供分數,讀者對每部電影的水平更加瞭解..


[引用] | 作者 gabriel | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

咁政府話求學都不是求分數嘛 :P

[引用版主回覆] | 作者 Ryan | 12th Aug 2009

[5]

我想知,有無經典邵氏logo出現?


[引用] | 作者 迷逃小書童華安 | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

沒有, 片頭改為一個 TVB 與 邵氏 同共出現接近定格的 Logo

[引用版主回覆] | 作者 Ryan | 12th Aug 2009

[6]

TVB 招牌在香港夠响,TV、報刋廣告又多,《Laughing Gor之變節》估計收 600萬。


[引用] | 作者 TAMMY | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[7] Re: ask

求學不是求分數,你咁樣講既話咪則系考完試老師都唔洗比分。


[引用] | 作者 Wong仔 | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[8]

" 咁政府話求學都不是求分數嘛 :P
作者 Ryan | 12th Aug 2009 "

To Ryan,

因不少網友會希望較具體地知道新片的質素來決定看還是不看,不把HKD50浪費,以後的新片影評倘若能提供分數,有幫大助..


[引用] | 作者 gabriel | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

觀影基本上應根據自己需要入場與否,因為觀影與否存在因素太多。

只看人家怎說,很易「走漏眼」。套片好與不好,最終還需自行入場判斷。

提供一個分數,只是將觀點角度強行量化,試想一下,同一部電影若出現各部門表現相距很大之時,又怎能強行打分?

也許,很多人慣了「睇分做人」,但至今暫沒打算提供分數。入場與否該按自己需要及相關觀點角度,再行衡量。

[引用版主回覆] | 作者 Ryan | 12th Aug 2009

[9] Re: nbachung

個人認為導演功力不至於此,但觀乎監製及出資人,大家明啦。

details位好多都講唔通,黃秋生最後果下真係O哂嘴。

另一個問題係…而家變左群星拱照laughing哥,黃秋生同吳振字,even閒人呂慧儀都搶過謝天華。

一個可以發揮的機會就咁哂左。但如果佢成功,日後無線電視電影又可能成另一主流。到時就,唉……

仲有,laughing哥嘅過去始終唔夠solid,而家嘅設定太dramatic,好多野為做而做,未知版主是否有同感?


[引用] | 作者 CR(appleguy) | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: Wong仔
Wong仔 :
求學不是求分數,你咁樣講既話咪則系考完試老師都唔洗比分。

If you really want scores, or lack the patience or ability to understand Ryan's all-rounded reviews, then you can visit the numerous HK movie blogs (not mentioning any names) that have ridiculous/pointless 'formulas' for rating movies, or wait for the tiny newspaper reviews to come out...


[引用] | 作者 The Daydreamer | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: Wong仔
Wong仔 :
求學不是求分數,你咁樣講既話咪則系考完試老師都唔洗比分。


硬要從別人說話中挑骨頭,對這篇文章的討論性有幫助麻?
這網站以詳細觀後評論,希望以多角度探討電影
分數真的重要?
現在很多人愛看某著名搜尋網的電影版,看一看不公正的評論,值幾多星,對此便對一部電影作下定論,那如給分數有分別嗎?


[引用] | 作者 維達 | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[12]

2000年的"漫畫風雲" 不算是無線投資嗎??


[引用] | 作者 dts6.1 | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[13] 事事但但

可能該套戲的投資者習慣了在電視圈一台獨大,就算畫面只出現雪花都會有很高收視,所以便把這個思維投入該電影製作中.
想着求求其其拍都會得到超高回報吧,因感自家招牌響.


[引用] | 作者 有權爆冷 | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: dts6.1
dts6.1 :
2000年的"漫畫風雲" 不算是無線投資嗎??

http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/20010622/LTN20010622031_C.doc

星藝映畫有限公司,前稱East Asia Filmed Entertainment Limited,為一間在香港註冊成立之公司,與電視廣播或其附屬公司之董事、主要行政人員或主要股東或彼等各自之聯繫人士概無關連。


[引用] | 作者 wahs | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[15]

我想問下,如果話質素差,咁邵氏建「新邵氏影城」來做乜?


[引用] | 作者 迷逃小書童華安 | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

興建影城與投資出來電影的質量,沒有必然的關係。

[引用版主回覆] | 作者 Ryan | 12th Aug 2009

[16]

個人希望套野仆到直一直,令大婆台有個教訓, 用電視模式推電影,當個個入場電影觀眾都係師奶,真係愚蠢到加令一。


[引用] | 作者 nickhhh | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[17] Re: wahs

電影動力是否邵氏附屬?

wahs :
dts6.1 :2000年的"漫畫風雲" 不算是無線投資嗎??

http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/20010622/LTN20010622031_C.doc
星藝映畫有限公司,前稱East Asia Filmed Entertainment Limited,為一間在香港註冊成立之公司,與電視廣播或其附屬公司之董事、主要行政人員或...



[引用] | 作者 shtmanhk | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[18] 足料快餐

同吳鎮宇, 這套相信無記已經算係"足料快餐"了, 遲拍多半年真係搵鬼記得有LAUGHING哥這個角色, 劇本我自己未睇套戲不敢妄下評論, 但觀乎宣傳上以吳, 黃兩個好戲之人做主導, 相信是為電影上的質素做保證. 如果"無記"玩野D, 搵鄧健泓同鄭嘉穎去代替吳鎮宇同黃秋生..我睇套戲未拍完大家都X到套戲開花了


[引用] | 作者 紫洋 | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[19]

好多港產片都把本地票房吹大, Yes..吹水票房。

我相信 應該唔會吧....我估計第一天的票房大約65萬元,

麥兜响噹噹就一定唔會,因香港政府有份投資..我估計第一日五十萬元....


[引用] | 作者 Estimate Boy | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[20] 女角

好詳細的交章, 於我而言, 會獨立去看這套電影.
若有先入為主係電視改篇, 必會強差人意, 試問有幾多第二集前後篇會好睇過第一部.

先論角角, 男主角- 絕對係3個, 而當中最大最帶住成部戲, 我首推秋生, 老練既演技同說話既語調令場景生色不少.而且做型上有見改善, 一個黑幫大哥有如斯做型實屬罕見.

天華的戲份亦交足了在電視相同的水平.他最精彩的戲份應該是跟秋生對抗的戲份.

鎮宇的愛心大哥, 演來亦恰到好處, ending前的一幕令人痛心, 完全想像不到黑幫有此情感.

女主角, 我會揀呂小姐, 戲份跟對白都很多, 而且演出有點是電視上她曾做的角色, 飛車的惡女, 秋生的頭號女友. 她的發揮比較多, 見得亦較多,印象亦深很多.

陳小姐的laughing嫂, 我只欣賞在家跟阿哥一起那一幕, 那種眼神交到戲出來. 但亦只此一幕深刻.

這裡沒有人提及的 柴九哥, 祥仔, 他演得很好, 要做的完全交出來, 作為一個小角色, 他完全演活了. 不愧為當今最強綠草之一.

這一套戲雖然是有點失望, 但作為打開港產片熱潮絕對有幫助, 希望TVX作為一個最龐大經理人公司可以多多跟各界合作, 讓更多港人港片為人熟識.


[引用] | 作者 天狼 | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[21] Re: Estimate Boy
Estimate Boy :
好多港產片都把本地票房吹大, Yes..吹水票房。
我相信 應該唔會吧....我估計第一天的票房大約65萬元,
麥兜响噹噹就一定唔會,因香港政府有份投資..我估計第一日五十萬元....

sorry...我是說:

" 好多港產片都把本地票房吹大, Yes..吹水票房。

我相信 Laughing Gor之變節 應該唔會吧....我估計第一天的票房大約65萬元,

麥兜响噹噹就一定唔會,因香港政府有份投資..我估計第一日五十萬元...."


[引用] | 作者 Estimate Boy | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[22]

作為一套電視劇改編成電影...
看來實在很難避免大眾會先入為主..

若然肯認真用多點時間的話..就會是好開始
可惜不是,但亦未去到拆招牌..起碼差不過殺人犯的亂來佈局....


[引用] | 作者 | 12th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[23] 其實套野都 ok 既﹐不過就太普通

只係交代 laughing 既身世同埋過去﹐沒有什麼特別。好多地方接ng翻電視版. 話超班就沒有可能啦﹐馬馬虎虎65分都有既.不過成套電影太hard sell tvb D 人有少少過火.


[引用] | 作者 不知道葉問是誰 ?? 同杜宇航單挑 side bet 50 個 | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[24]

ryan.樂小姐話Laughing Gor之變節製作費1300萬.拍出來慳皮..d錢洗左邊度?秋生.鎮宇片酬唔係好貴.邱禮濤話電影版係電視版前傳...係咪架?電視版Laughing Gor既女友係陳恩媺喎?


[引用] | 作者 nbachung | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[25]

我錯了....照今天的情況看,Laughing Gor 唔止65萬...好像頗多人看...


[引用] | 作者 Estimate Boy | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[26] Re: Estimate Boy
Estimate Boy :
我錯了....照今天的情況看,Laughing Gor 唔止65萬...好像頗多人看...

院數多唔多先, 冇竊聽/殺人犯咁多就差唔多咯


[引用] | 作者 Rat | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[27] Re: TAMMY
TAMMY : TVB 招牌在香港夠响,TV、報刋廣告又多,《Laughing Gor之變節》估計收 600萬。
星期四開畫大收,TVB 電视電影大有前(錢)途?


[引用] | 作者 Norman | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[28]

依2星期無記狂谷宣傳.看預售都唔錯.估計open晝
過100萬唔奇....


[引用] | 作者 nbachung | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[29] Re: Rat
Rat :

Estimate Boy :
我錯了....照今天的情況看,Laughing Gor 唔止65萬...好像頗多人看...
院數多唔多先, 冇竊聽/殺人犯咁多就差唔多咯


28間
http://hk.movies.yahoo.com/movie.html?id=mcl_turningpoint

我估計今天的票房至少90萬元...


[引用] | 作者 Estimate Boy | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[30] Re: nbachung
nbachung :

依2星期無記狂谷宣傳.看預售都唔錯.估計open晝
過100萬唔奇....


以早場來說,看百老院線的網站,我相信LAUGHING GOR比麥兜响噹噹更多人看,須然麥兜一間電影院有兩場早場,而LAUGHING GOR一間電影院只有一場早場,但我估兩場加起來都唔夠LAUGHING GOR一場多人。


[引用] | 作者 Estimate Boy | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[31]

今日曾走訪電影院,laughing gor 大勝同日上映的麥兜響噹噹,而"麥"一片更被安排往細院上映,似乎對麥片的信心很低,對麥兜的票房的睇法可能要重新改寫!


[引用] | 作者 irwinqoo | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[32]

Laughing Gor都過千?


[引用] | 作者 特區劣民星球人 | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[33]

從開晝走勢強勁,又無對手,《Laughing Gor之變節》有機過千萬?
TVB 今次發達喇!大把『 XX 前傳』等住廣大觀眾欣賞,港產片復興, TVB + 邵氏係普羅觀眾的摯愛!


[引用] | 作者 MARTIN | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[34] Re: MARTIN
MARTIN :
從開晝走勢強勁,又無對手,《Laughing Gor之變節》有機過千萬?TVB 今次發達喇!大把『 XX 前傳』等住廣大觀眾欣賞,港產片復興, TVB + 邵氏係普羅觀眾的摯愛!

今晚七點半, 某台已經事先張揚本片會係今日冠軍, 即係明目張膽話明票房係內定既, 睇黎佢肯定係暑期開畫最高既港片


[引用] | 作者 Rat | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[35] Re: Rat
Rat :
今晚七點半, 某台已經事先張揚本片會係今日冠軍, 即係明目張膽話明票房係內定既,
...

你好似誤解了個電視節目的意思,個節目應該不是你所說的意思,只不過是個節目表達得唔好而已..


[引用] | 作者 Estimate Boy | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[36] Re: Rat
Rat :
MARTIN :從開晝走勢強勁,又無對手,《Laughing Gor之變節》有機過千萬?TVB 今次發達喇!大把『 XX 前傳』等住廣大觀眾欣賞,港產片復興, TVB + 邵氏係普羅觀眾的摯愛!今晚七點半, 某台已經事先張揚本片會係今日冠軍, 即係明目張膽話明票房係內定既, 睇黎佢肯定係暑期開畫最高既港片

很多對港產片抗拒, 專捧西片的觀眾, 對無線劇集也十分捧場. 今次,《Laughing Gor之變節》掛著無線這個金漆招牌, 自然可以吸引不少平時對港產片抗拒的觀眾.


[引用] | 作者 Paul ng | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[37] Re: Rat
Rat :
MARTIN :從開晝走勢強勁,又無對手,《Laughing Gor之變節》有機過千萬?TVB 今次發達喇!大把『 XX 前傳』等住廣大觀眾欣賞,港產片復興, TVB + 邵氏係普羅觀眾的摯愛!今晚七點半, 某台已經事先張揚本片會係今日冠軍, 即係明目張膽話明票房係內定既, 睇黎佢肯定係暑期開畫最高既港片

佢要過殺人犯開畫數睇黎易過食生菜

今個暑假d中文片真係部部都咁有話題..


[引用] | 作者 特區劣民星球人 | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[38]

Herman拍親有商業綽頭既片就死硬 (講電影質素), 老夫子, 洪興仔, 愛情夢幻號, 無一倖免


[引用] | 作者 特區劣民星球人 | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[39] Re: 特區劣民星球人
特區劣民星球人 :
Laughing Gor都過千?

第一日如果確實是大約90萬,
最後可能過,亦都會可能唔過,要看口碑..暫時口碑有讚有彈.


[引用] | 作者 Estimate Boy | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[40] Re: irwinqoo
irwinqoo :
今日曾走訪電影院,laughing gor 大勝同日上映的麥兜響噹噹,而"麥"一片更被安排往細院上映,似乎對麥片的信心很低,對麥兜的票房的睇法可能要重新改寫!

本人亦初以為"麥兜響噹噹"有機會成為本暑假華語片票房冠軍
縱使由大型發行商洲立發行,但如百老匯院線、UA院線般
都將動畫當作中小型發行動畫看待,以較細院,或只有早場、下午場場次
實在估不到院線對這部動畫的支持度低至這樣


[引用] | 作者 維達 | 13th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[41] Re: 維達

01年麥兜周六開畫178萬,04年麥兜周四開畫19萬.

本人早前沒有看過這些數字,否則不會太高估 麥兜響噹噹,院線的做法是合理,下周洲立發行的 G-Force 會是大型發行.

維達 :
本人亦初以為"麥兜響噹噹"有機會成為本暑假華語片票房冠軍
縱使由大型發行商洲立發行,但如百老匯院線、UA院線般
都將動畫當作中小型發行動畫看待,以較細院,或只有早場、下午場場次
實在估不到院線對這部動畫的支持度低至這樣


[引用] | 作者 shtmanhk | 14th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[42]

過千萬言之尚早,但可能是新宿後首部登上單日票房冠軍的華語片.


[引用] | 作者 shtmanhk | 14th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[43]

波羅油王子在六月中考試季節開畫, 當然低收, 本人當時看完感到一舊雲. 今集大陸味重, 真的得罪了香港的粉絲??
Laughing旺百9:30只餘幾個位就真是誇張.


[引用] | 作者 Tony | 14th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[44] Re: Tony
Tony :
波羅油王子在六月中考試季節開畫, 當然低收, 本人當時看完感到一舊雲. 今集大陸味重, 真的得罪了香港的粉絲??Laughing旺百9:30只餘幾個位就真是誇張.

波羅油王子04年6月24日開畫.


[引用] | 作者 shtmanhk | 14th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[45] Re: shtmanhk
shtmanhk :

01年麥兜周六開畫178萬,04年麥兜周四開畫19萬.
本人早前沒有看過這些數字,否則不會太高估 麥兜響噹噹,院線的做法是合理,下周洲立發行的 G-Force 會是大型發行.
維達 :
本人亦初以為"麥兜響噹噹"有機會成為本暑假華語片票房冠軍
縱使由大型發行商洲立發行,但如百老匯院線、UA院線般
都將動畫當作中小型發行動畫看待...


根本好多人都是被麥兜響噹噹的大陸票房所錯誤影響,誤以為以前的麥兜電影在香港一向是票房好勁..!


[引用] | 作者 acip | 14th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[46] Re: 特區劣民星球人
特區劣民星球人 :
Rat :MARTIN :從開晝走勢強勁,又無對手,《Laughing Gor之變節》有機過千萬?TVB 今次發達喇!大把『 XX 前傳』等住廣大觀眾欣賞,港產片復興, TVB + 邵氏係普羅觀眾的摯愛!今晚七點半, 某台已經事先張揚本片會係今日冠軍, 即係明目張膽話明票房係內定既, 睇黎佢肯定係暑期開畫最高既港片

佢要過殺人犯開畫數睇黎易過食生菜
今個暑假d中文片真係部部都咁有話題..


收106萬...真係岩岩過左殺人犯

其實以尋日個勢, 報130-150萬都唔奇嫁


[引用] | 作者 Rat | 14th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[47] Re: shtmanhk
shtmanhk :

過千萬言之尚早,但可能是新宿後首部登上單日票房冠軍的華語片.



而這一部華語片是真正的港產片,不是偽港產片.!

第一天106萬加上目前見到的口碑,估計最後會在1100萬至1200萬左右。


[引用] | 作者 andrew88 | 14th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[48] Re: 他
:

作為一套電視劇改編成電影...
看來實在很難避免大眾會先入為主..
若然肯認真用多點時間的話..就會是好開始
可惜不是,但亦未去到拆招牌..起碼差不過殺人犯的亂來佈局....



認同,幸而小弟從沒看Laughing Gor的電視劇,以一套不用討好內地觀眾的真正港產片而言確算合格,說本片比電視電影更不滯及拆招牌來講小弟確實不能苟同.


[引用] | 作者 P仔 | 15th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[49] Re: P仔
P仔 :

好同意,我都唔明點解Ryan咁重評laughing,相反評竊聽就話"編導回歸水準之作"?!竊聽竟然叫"回歸水準"?!真係虧ryan講得出!ryan係咪收左竊聽$$$$$$.....?
他 :
作為一套電視劇改編成電影...
看來實在很難避免大眾會先入為主..
若然肯認真用多點時間的話..就會是好開始
可惜不是,但亦未去到拆招牌..起碼差不過殺人犯的亂來佈局....

認同,幸而小弟從沒看Laughing Gor的...



[引用] | 作者 阿茅 | 15th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

[50]

本人認為本篇文章明顯帶著對tvb的不滿去評這部電影,欠缺客觀,每每都刻意抽一些東西來針對tvb,請用心從電影角度去評論,本人發覺講.鏟.片越來越不客觀及欠說服力...........
如果你廿年無寫字我一下子叫你執筆寫返字你保唔保證能寫得工整及字字都識寫?
我覺得電影有中上水準,試下抽離tvb的陰影吧!


[引用] | 作者 路人M | 15th Aug 2009 | [舉報垃圾留言]

Next